A szlogenektől az emberek sokszor valami óriásit, valami nagyon eredetit várnak, pedig a feladatuk, hogy egyetlen mondatban, gyakran csak két-három szóban foglalják össze a vállalkozás üzenetét. Ezért a jó szlogen, bár többnyire tartalmaz egy kis csavart, nagyon egyszerű.
Az Áber Gabonatechnika Kft. ügyvezetője teljes bizalommal hagyatkozott rám a szlogenje megalkotásában. Személyesen sosem találkoztunk, mégis az első pillanatban megtaláltuk a közös hangot.
Fizetéskor szerfelett nagyvonalú volt, 33%-kal többet kaptam, mint amennyi a munka díja volt. Amikor a szlogen megszületett, ugyanúgy rajongott érte, mint én. Mert pontosan így van: az aratás után szárítás és tárolás következik, azaz Áber.
A jelmondat nagyon egyszerű, ám van benne egy nem túl nyilvánvaló csavar: hogy kérdés formájában van megfogalmazva. A kérdést az ember meg akarja válaszolni, illetve tudni akarja rá a választ.